Padam padam shopping

Carrie Bradshaw har rätt. Ett par nya skor kan göra allt. Och en vinterjacka. Och en väst. Och en röd krok, en blomma och ett rött blockljus som luktar höst. Vi är klara med grävet nu och jag belönade mig själv med shopping. Det funkade. Jag som hoppades på att det inte skulle vara så. Mitt studiemedel försvinner i rasande takt och dessutom låter det så ytligt.

Jag vill se filmen om Edith Piaf, "La Vie en Rose". Den fick bra recensioner i Go'kväll. Herregud, jag tittar på Go'kväll.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha.. go'kväll, det är bättre att ha det som jag, inte ha ngn tv alls.=) Klart man ska belöna sig efter att man varit duktig, men kanske inte hela bidraget och lånet, jag brukar unna mig mozzarellaost...haha
Kram

2007-09-29 @ 10:49:35
Postat av: lisaaa

lägg pengar på en hemresa också :)

2007-09-30 @ 14:35:06
Postat av: Johanna

Jag ska. Men inte två hemresor på rad.

Postat av: Jenny

Shopping is the shit. Tyvärr...kan du inte berätta om ditt gräv? Eller är det hemligt av journalisttekniska skäl? kramar

2007-09-30 @ 21:51:39
URL: http://allaminasmaord.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha, visst är det sant, shopping gör en glad och nöjd. hehe. det farliga är ju när man tar det som en tröst alltför ofta! ;) hoppas allt är bra med dig! kramar

2007-10-01 @ 11:28:38
URL: http://lillanotten.blogg.se
Postat av: Erlingalma

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2010-04-20 @ 13:28:18
URL: http://erlingalma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback