Krimföreläsning

Which Friends Character Are You?

You are Phoebe. You're the weird kid with odd habits. Most people don't know it, but you're kinky in bed. Your childhood memories aren't your best, but why do you care? There's plenty of time to make up for your lost childhood now that you're an adult.

Jag visste det nästan. Här är
testet.

Vi fick utbildning i kriminaljournalistik i dag. Under eftermiddagen visade en kriminalreporter från Sundsvalls Tidning hur han jobbade undercover, avslöjade en prostitutionshärva och berättade hur han tacklade en olycka med fyra döda barn. Vi fick också veta att vi någon gång under karriären kommer att vilja ligga med poliser. Tack, men nej tack. Uniformer är inte min grej.

Däremot vill jag avslöja saker och filma med dold kamera.

Kommentarer
Postat av: Helena

nä fy, jag blev Ross, den tråkigaste av alla, va pinsamt:P

2007-09-06 @ 14:11:31
Postat av: Hanna

Uniformer är hett!

Postat av: Sofie

Jag blev Ross. Haha. :/

2007-09-07 @ 22:50:03
Postat av: Therese

Jag blev en blandning mellan ross och chandler... känns jättebra... =P

2007-09-09 @ 20:27:59
Postat av: Anonym

hehe, vad skoj att de berättar för er att ni nån gång KOMMER att vilja ligga med en polis! vad fint att dem vet det:P

2007-09-12 @ 22:46:06
Postat av: Mytelaf

Excellent site.

2007-12-22 @ 19:13:34
URL: http://mytelaf.blogspot.com
Postat av: Amandustirill

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-03-12 @ 11:42:24
URL: http://www.enequist.dk/amandustirill

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback