Hårego

Hur är det med fransmän egentligen? När de säger att man får komma och hälsa på, menar de det då? För när jag fick ett sms från Montmartre i dag, blev jag grymt sugen på att åka ner. Inte för hans skull, men för stadens. Discover Paris, så skrev han. Ja, naturligtvis är det något han bara säger för artighets skull. Han är faktiskt både fransk och man.

Det kom ett önskemål. Eftersom jag tjatat en del om mitt hår här på sista tiden, ska jag visa en före- och efterbild. Att lägga ut två bilder på mig själv på den här bloggen tar emot. Men eftersom jag redan skriver om mig själv typ hela tiden, så kan jag ju lika bra ta steget fullt ut och vara så egotrippad som det bara går. Here I am:

118659-33  118659-32        
Före                  Efter

Och jag trivs och tycker att det är fint. Så våga inte säga något annat.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad söt du är! Jättefin både som blondin och brunett. Men det är väl så man säger... En skönhet klär i allt =)

Postat av: Jenny

Tack så mkt:) Det var jättefint, och häftigt att det ser lika naturligt ut med brunt som med blont!

2007-09-19 @ 11:32:10
Postat av: Johanna

Haha. Ni vågade inte säga något annat =) Tack.

2007-09-19 @ 18:13:03
URL: http://johlie.blogg.se
Postat av: lisaaa

du ser fransk ut! inte skabbfranslyonförort, utan parisfransk!! :)

2007-09-19 @ 23:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback