Beroende

Det är lika pinsamt varje gång. Jag är nog tvungen att erkänna det: jag älskar amerikanska romantiska komedier, speciellt på söndagkvällar. Ju fler klyschor, desto bättre. Och förmodligen är jag inte den enda i världen som tycker det, eftersom de fortfarande spottas ut. I dag såg vi Kärlek på menyn med bland andra Cathrine Zeta Jones. Det bästa med hela filmen var en cover på The Lion Sleeps Tonight med Jimmy Cliff. Vilken underbar låt - jag är beroende. Repeat, repeat, repeat.

Det är roligt med lockar. Kanske skulle jag permanenta mig?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Johanna, du verkar ha blivit börjat göra massa spännande saker med ditt hår, brunhårig och nu lockar. Kan man inte få se nån bild? Är nyfiken! kramar jenny

2007-09-18 @ 11:01:09
Postat av: Sandra

jag håller med, ibland är det ingenting annat än en riktigt löjlig alltid-lyckligt-slut-film man vill se! inget att skämmas för! ;)

Postat av: Karllovise

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2009-07-30 @ 08:28:46
URL: http://karllovise.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback