Ännu en cykel

Förra gången slutade sorgligt. Men jag har ändå börjat om på nytt och köpt en cykel. Trehundra spänn. Och det här var ingen vanlig affär. Jag ropade nämligen in den på en auktion i Söråker. Och auktioner är absolut inget att leka med, det är på riktigt blodigt allvar. Maria var lite mer van än jag och även hon gjorde ett klipp. Jag var nästan mest förvånad över att vi faktiskt hördes och syntes bland de flera hundra långa och köpsugna ortsbor som stod runtom oss. Efter några svettiga minuter lyckades vi till och med knöka in cyklarna i vår lånade lilla Golf och ta oss hem till Sundsvall igen. En erfarenhet rikare - och några vuxenpoäng blir det nog också.


Kommentarer
Postat av: Trondmathilde

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback