Nytt liv my ass

Flest kommentarer på min blogg får jag när jag skriver om shopping och frisyrer. Och till viss del jobb och praktik. Mitt föregående inlägg är talande. Finns det egentligen en enda tjej i hela bloggvärlden som aldrig skrivit "åh, jag mår så bra av shopping!"? Tydligen är det sådant som folk vill höra och bekräfta. Om och om igen. Eller är det bara så att shopping engagerar många?

Jag har förresten en annan ytlig, fånig, "tjejig" sak att bekänna: Jag åt pizza i dag trots att mitt nya liv började i fredags.


Kommentarer
Postat av: Mattias

Hmm.. du har problemet synligt mitt i texten. Du kan inte börja ett nytt liv på en fredag, det måste ske på en måndag. Själv har jag börjat ett nytt liv i princip varenda måndag det senaste året. Det brukar hålla fram till torsdag ungefär.

Postat av: Anonym

ähh, va säger du? jag mår fan inte bra av shopping! Jag hatar att shoppa. få ju ångest av alla pengar man spenderar. usch usch!

2007-10-04 @ 00:08:45
URL: http://annistjavisst.blogspot.com/
Postat av: Arelinnea

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2010-04-06 @ 11:10:43
URL: http://arelinnea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback