Nästan god

Johanna definerad av vänner på Facebook:

God
Intelligent
Intressant
Mångbottnad
Omtänksam
Sjunger underbart
Spännande
Stark
Tankspridd
Trevlig
Vacker
Ödmjuk

Tack för att ni ser mig precis som den jag vill vara. Jag är stolt över vartenda ord och ska glömma alla mina negativa egenskaper för ett tag. Som att jag förvandlas till ett hysteriskt monster så fort jag kliver in i ett tv-redigeringsrum. Någonting märkligt händer uppenbarligen med mitt psyke innanför de väggarna. Plötsligt blir det helt okej att köra över varenda människa som säger emot mig. Men jag är ju trevlig och ödmjuk.

I går kväll hittade jag en liten chokladkaka i mitt tidningsfack utanför dörren. Jag sparade den till i dag och njöt av varenda bit.

Kommentarer
Postat av: Asgeirada

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback