Ego

I flera dagar har jag tänkt skriva en fyndig betraktelse om någon världsorättvisa eller liknande. Men jag ska vara ärlig: jag har inte brytt mig. Jag har bara tänkt på mig själv. Ibland får jag idéer om att göra den här bloggen mindre egotrippad. Jag misslyckas varenda gång. Fuck.

Helgen blev upp-och-nervänd. Jag tappade bort mig. Veckan började inte bättre - i måndags blev jag musikaliskt våldtagen av en psykopat. Jag ska aldrig mer spela för någon. Hur gör musiker? Hur orkar de klä av sig nakna inför sin publik, gång efter gång? Musik är så grymt mycket mer intimt än sex.

Kommentarer
Postat av: Therese

Klart att du ska fortsätta spela för folk! Du är ju jätteduktig! Vem är det som har varit dum mot dig? Ska jag slå den?

2007-10-26 @ 10:52:36
Postat av: Johanna

Nja, jag testade den våldsamma metoden. Den funkade inte.

Postat av: Therese

Nähä.. nej den har en tendens att inte göra det..

2007-10-27 @ 00:07:20
Postat av: Miodiolive

I love this page.

2008-05-14 @ 09:12:36
URL: http://miodiolive.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback