Dorian och lydian

Expediten på Handlar'n ville som vanligt vara fyndig igår. En ordvits den här gången:
- Clementiner! Hoppas ingen "clemmer" på dig bara. Det är inte bra.
Jag höll visserligen med, men gick därifrån något chockad. Och jag undrar vad han säger nästa gång. Jag måste köpa något som han inte kan kommentera överhuvudtaget. Något så tråkigt och neutralt att det inte finns något att säga. Tandborstar?
 
Klockan tre i natt, efter några timmars piano- och gitarrspelande, hamnade jag i skolans cafeteria med Mr Joke. Vi sprang gatlopp, köpte choklad och kastade upp blåa, elektriska ballonger i taket. Sedan lärde han mig lydiska skalor och jag tvingade honom att spela gitarr efter noter. Kanske är jag hypnotiserad.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Oh yes.. du är så fast, fast jag förstår dig men klandrar dig ändå.=) Fortsätt med dina kyrkotonarter istället, känns som sundare. Puss

2007-10-19 @ 09:51:36
Postat av: Anonym

testa att köpa tamponger.. tror inte han vågar kommentera det. Och gör han det så ge honom en smäll på käften :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback