Vintersundsvall

Snön kom och snön smälte. Och det är ingenting vi kan göra, bara acceptera.

Fast jag har tröttnat på att acceptera. Allt ska accepteras för annars är man jobbig. Eller frågar för dumt. Jag frågar dumt hela tiden. Fast jag är ganska korkad och jag kan ingenting, får jag bli journalist ändå? Har jag överhuvudtaget rätt att gå den här utbildningen där alla kan allting om allt?

Jag har i alla fall köpt morötter om jag skulle få ett akut behov av att bygga en snögubbe någon gång de närmaste dagarna. Han måste ju få en näsa.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas snön kan dra sig ner hit också!

Postat av: Albert

Uno straise Qatro single sais, thanx

2009-05-05 @ 08:38:48
URL: http://albert.eadas.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback