Spårvagnar och tåg

Tågstationen, Norrköping.

Jag har aldrig skrivit blogg från en offentlig plats förut. Idag har jag varit på redaktionsbesök, suttit och läst filosofiska böcker på två olika caféer, vandrat omkring i staden och förundrats. Jag känner mig som en backpacker - och gillar det.

Om en kvart går tåget tillbaka till Sundsvall och här sitter jag, som en främling. I en stad där jag ska tillbringa större delen av våren. Spårvagnarna dödar mig. Hur vet alla människor när de ska flytta på sig?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad spännande att bara flytta till en ny stad så! Hör man inte när spårvagnarna kommer? kramar

Postat av: Therese

Får jag hälsa på dig i Norrköping?

2007-12-01 @ 15:05:31
Postat av: Adam Sandler

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

2010-09-08 @ 12:31:14
URL: http://adam-sandler.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback