Uppsalastudent...?

I dag har jag:

1. Sabbat en b-uppsats-intervju. Det enda jag behövde göra var att trycka på en knapp och se till så att diktafonen spelade in. Det sket sig. Diktafonen spelade in var femte sekund. Resten av tiden stod den stilla. Yes. Mother-fucking-ass-bitch-diktafon.

2. Fixat ett rum att bo i till sommaren, centralt i Uppsala. Yey. Johanna ska bo i studentkorridor! Och detta enda perioden under året då jag faktiskt inte är student... weird.

I dag borde jag ha:

1. Skickat in mitt underskrivna jobbkontrakt till Enköpings-Posten. Men jag har inga kuvert och inga frimärken. Och när jag postar saker brukar det hamna fel, eller så glömmer jag att skriva mitt namn. Fast, det är väl ingen risk den här gången i och för sig.

2. Käkat mindre kokosyoghurt och mer sallad.


Kommentarer
Postat av: lisaaa

förfest hos johanna i sommar!

2007-05-17 @ 15:15:00
Postat av: Haakonjeanett

Nice site. I enjoyed it very much! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback