Struktur gör livet lättare

Radio. Nu är jag inspirerad så att jag nästan funderar på att byta bana. De har ett stort musikarkiv på SR Västernorrland. Och en studio. Med en flygel! Om jag fick jobb där, undrar om jag skulle få spela på den då. Bara lite, någon gång i bland. Kanske jag fick låna pianot i alla fall? Men musik å sido. Jag är kanske ingen radiomänniska. Fast egentligen, vem kan säga det utan att ha provat ordentligt?

image11

I går köpte jag en telefonbok. Och där finns nu alla telefonnummer som jag samlat på mig under tiden här. Det är en hel del faktiskt. Johanna har blivit strukturerad! Wow.


Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken fin bok :) Kul att ha några nummer och namn att fylla den med också :P

Postat av: Rikardjohanne

I really enjoyed it. You have done a great job.

2008-10-15 @ 14:11:11
URL: http://rikardjohanne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback