Inspirationskälla

Åsbergby igen. Det är helt sjukt hur det här stället ger mig inspiration. Jag har fotograferat, komponerat, filosoferat... I natt var månen dessutom röd. Någon sa att världen skulle gå under, men det hände ingenting.

Redaktionen på Enköpings-Posten var urbefolkad när jag kom dit. Så när som på två stackars reportrar som slet som djur. Snart sitter väl jag där också, men det gör mig ingenting. Jag är ju ung och hungrig. Den största klyschan av alla. Men sure, jag är faktiskt beredd att jobba häcken av mig. Bara jag får jobb.

Vad är
det här? "Det bara hände". Hmm.


Kommentarer
Postat av: lisaaa

du är tillbaka i uppsala och har inte sagt något? nu blir jag ledsen...

2007-03-04 @ 21:55:29
Postat av: Johanna

Det var en kort, "hemlig" visit. Var inte du i Örebro förresten?

2007-03-04 @ 22:14:06
Postat av: lisaaa

jaha. jos sa att du skulle vara i uppsala nästa helg nämligen och då antog jag att du kom igår för att stanna ett tag.

2007-03-05 @ 00:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback