Redaktionstänk

Jag tror att jag måste ha världens bästa jobb.

I dag intervjuade jag ett hårdrocksband som heter
TinCactus. De hade spelat en massa symfonirock innan. Jag är grymt förälskad i symfonirock. Jag fick alltså prata musik med en sångare och en gitarrist i fyrtio minuter av min arbetstid och sedan skriva en artikel om det. Jag älskar musik och jag älskar att skriva. Så fick jag deras nysläppta skiva också.

Sedan är jag i stort behov av knäck-tips. För vi ska ha redaktionsmöte i morgon och vi ska ha fem (!) idéer var om vad som kan göras i sommar. Någon som har funderat på någonting intressant som jag skulle kunna skriva om? Någon journalist som har idéer jag kan sno? Är så tacksam för alla tankar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finns det badsjöar i Enköping? Då kan man kanske kolla säkerheten, typ att det finns livbojar och och sånt.. Eller förresten, gör nåt coolare, lös ett mord eller så:) kram jenny

2007-06-27 @ 23:35:38
Postat av: Johanna

Jenny! Jag visste att jag kunde lita på dig, din lilla idékläckare. Badsjöar it is. Tack!

Postat av: lisaaa

hej! blir det nåt ikväll eller inte? ingen vet när dom kan komma till dig. du har inte svarat på mitt mejl heller. fortfarande mobilkrångel? hör av dig!

2007-06-28 @ 15:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback