Lätta loss och kasta ankar

Två timmar kvar av kvällen och jag sitter på redaktionen. Man får inte tag på några människor så här sent, så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Och jag har jagat artister hela eftermiddagen. Jag hatar skivbolag.

Kasta loss och lätta ankar. Vad görs först? Jag ringde en säker källa med en seglingspojkvän. Och det är tydligen inte så enkelt som det låter. Typ i klass med: vad kom först, hönan eller ägget? Det blev en intressant diskussion i bakgrunden på seglarlägret, där de båda så passande råkade befinna sig. Resultat:
1. Kasta loss
2. Lätta ankar

Om någon har invändningar, får ni gärna kommentera. För det här är en... hmm... mycket viktig fråga. Typ.

Kommentarer
Postat av: lisaaa

vad skriver ni nu om i enköpingsposten? båtar? fick du mitt sms om midsommar förresten?

2007-06-21 @ 10:25:54
Postat av: Helena

haha, ja, det var verkligen komplicerat det där alltså:P

2007-06-21 @ 17:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback