Röd tråd, någon?

Okej. En av Aftonbladets rubriker i dag: "Gifta svenska kvinnor om sina sexaffärer". Varför är de otrogna? Jo. Därför att män är svin. Och är de inte svin så är de tråkiga. Eller så är de både och. That's the fact. Vi kvinnor kommer aldrig att bli nöjda. Ja, jag är bitter.

Men samtidigt väldigt lycklig. Går det?

Jo, för i dag snackade jag bedrägerier med en kriminalinspektör. I morgon ska jag hälsa på i ett koloniområde och kolla in planteringar. Och skriva, skriva, skriva. Följdaktligen, kan jag då vara annat än lycklig?

Och så kan jag inte sluta läsa Stieg Larsson. Jag sover inte på nätterna. Jag spenderar typ all min lediga tid tillsammans med Salander och Blomqvist. Äntligen har jag insett grejen med boktrender. I alla fall den här. Jag har också insett grejen med Pachebels Canon in D Major. Den och klätterträdet på Katedralskolan passade utmärkt ihop i dag efter jobbet. Där satt jag tills myggorna ätit upp halva mig.

Nu blev det rörigt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Människor är svin.

2007-07-10 @ 22:02:55
Postat av: Mimmi

Pachelbel heter han väl i alla fall..=) Ja, den är fin. Du ser så negativt på saker och ting, tänk mer som Paulo Coelho..Puss

2007-07-11 @ 22:53:31
Postat av: Johanna

Jaså, det heter han inte på min mp3. Ja, Paulo Coelho har så rätt så. Mitt blogginlägg var mer en försvarsmekanism tror jag.

Postat av: lisaaa

vart finns klättertränder på katte?

2007-07-12 @ 13:34:16
Postat av: Johanna

Mitt framför entrén på baksidan. Har aldrig tänkt på det förut.

2007-07-12 @ 18:58:12
URL: http://johlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback