Man ska inte ha husvagn

Någon la in en artikel i systemet i dag. Den hette "Man ska ha husvagn". Gissa vilken låt nyhetschefen visslade hela dagen. Och då var det naturligtvis kört för min del också. Vi skulle lika gärna ha kunnat dra i gång spontan allsång på redaktionen:

Man ska ha husvagn, då är semestern redan klar. Man ska ha husvagn, det har jag sett att alla har. Man ska ha husvagn och stuva in familjen i. Man ska ha husvagn, för då blir man fri!

Fast jag håller inte med. Envisas man med att inte semestra på hotell, kan man väl lika gärna sova i tält? Ska det vara, så ska det vara på riktigt!

Dagens skummaste dialog ägde även den rum på jobbet. Det var följande:
(Jag berättar om gårdagkvällens polisstrapatser)
Nyhetschefen: - Då ville du väl kanske misshandla en polis?
Jag: - Ja, det var nära där ett tag.
Nyhetschefen: - Men du går väl inte omkring med en elpistol i väskan?
Jag: - Man vet aldrig . . .

Kommentarer
Postat av: madde

tack! just den bilden blev etta på dagens tidning! Katterna var så söta så jag ville ta hem minst 10 stycken. Har lagt in fler bilder nu också. Det verkar som att det går bra för dig på tidningen! jag läser din blogg varje dag ;) kram!

Postat av: Johanna

Läser din med. Åh, kul att bilden blev etta! Fast jag är inte förvånad, du är jättebra. Ja, det går bra för mig, trivs mycket bra. Kanske märks, haha.

2007-07-20 @ 23:12:59
URL: http://johlie.blogg.se
Postat av: Lauritzfilippa

Very well done site! Please keep up the good work.

2008-12-01 @ 19:34:50
URL: http://www.enequist.dk/lauritzfilippa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback