Kolonist javisst

I går skrev Enköpings-Posten att enköpingsområdet lyckligtvis hade förskonats från dödsolyckor i år. I dag dog en motorcyklist på vägen mellan Enköping och Uppsala. Lyckat.

Kolonimänniskorna jag besökte i dag var mycket trevliga, men så var det ju det där med att hitta en vinkel på texten. Och det blir ju inte lättare av att fotografen dissar min vinkel med orden:
- Du måste ju ha med alla människor vi pratade med i artikeln.
Jag, konfunderad:
- Men det måste jag väl inte alls?
- Nej, men då blir det inga bilder.
Nähä. End of discussion.

För övrigt är jag hungrig dygnet runt just nu. Jag förstår inte.


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hungrig jämt? Du är gravid.

2007-07-13 @ 22:47:04
Postat av: Johanna

Herregud.

Postat av: Corneliusagathe

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2010-03-29 @ 09:22:55
URL: http://corneliusagathe.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback