Veckans bästa

Den här veckan har jag hittills lärt mig:

1. Att visa att jag faktiskt är en bra journalist

2. Att
sharonfrukten är världens godaste frukt.

3. Att jag fortfarande kan sjunga (Gungner's still going strong)

4. Att ingresser är trixigt - men rätt kul ändå.

5. Att Mittuniversitetet inte innehar min nya favorittidning: Enköpings-posten.

6. Att jag finns med på bild i skolans nya kurskatalog! Så ser ni den - ta den! Jag sitter på en spinningcykel för första, och sista gången i mitt liv.

7. Att Body Combat är rätt tufft. Och roligt.

8. Att poliser oftast är trevliga, att fejkade presskonferenser ändå kan vara ganska givande - och att länskommunikationscentralen är ett intressant ställe med stora tv-apparater och en sluss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback