Tankar om Laila

Nu är jag trött på Laila Freivalds. Jag skrev en dum inlämningsuppgift i går om hennes klantande i samband med Muhammedteckningsaffären och det första jag får se när jag går in på aftonbladet.se i dag är den här artikeln. Suck.

Annars är Massmedier och rätt en intressant kurs. Så det är egentligen ganska konstigt att kurslitteraturen är så... sövande.

I går var kanske sista gången jag träffade tjejerna innan jag åker tillbaka. Så lite tårfyllt var väl avskedet. Och det var mycket att tänka på. Jag tänker mycket.

"Man kan inte ens lita på dem man litar på"

Ann


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag vet... Jag började bli lite skeptisk till henne vid tsunamikatastrofen.

2007-01-04 @ 13:17:22
Postat av: madelene

Haha :) Sövande är rätt ord. Jag tänkte ta Persbrandt-grejen. Har inte börjat än dock. I dag flyttar jag!

Postat av: anna

ska man bara ta en? jisses vilken tur att du berättar det. annars hade jag gjort allihopa.
så blir det när man inte är med på föreläsningarna. nu är jag skitsur på funcke. jävla idiot

2007-01-05 @ 12:37:46
URL: http://abenteuer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback