Journalister spelar Jeopardy

Lilla Anna: - Grupp som sjöng Dancing queen.
Madde: - Vad är orm?!




Så -
vem slår vem egentligen? Saker är inte som de förväntas vara ibland.



En god vän till mig hävdar att jag ofta säger och agerar tvärtom mot vad jag egentligen vill. Som ett slags spel. Eller tvärtomleken. Vi pratade i telefon och jag bad honom lägga på eftersom jag skulle sova. Så vi avslutade samtalet. Fem minuter senare ringde han upp igen och sa:
- Jag tänkte först inte ringa tillbaka. Men så kom jag på en sak: I Johannas skola för mänskliga kommunikationer - vad är det då man säger till folk som man vill ska stanna?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Jag hann ju aldrig höra frågan! Det är förtal! *anmäler Johannas blogg til JK*

2007-01-13 @ 12:51:21
Postat av: anna

men om det fanns vittnen då....
haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback