Fotografera

Ingresskrivande med Ingemar på schemat i dag. Så nu är jag nästan fullärd. Typ. Och jag har kommit fram till att min grupp faktiskt är ganska bra. Trevliga, intresserade och ganska duktiga. I morgon ska vi hälsa på hos farbror polisen och lära oss att vara kriminalreportrar. Är det inte coolt?

Och på tisdag ska jag få hålla i en digitalkamera för första gången på flera år. Jag ska till och med göra ett fotoreportage. Det är det här jag har längtat efter hela tiden! Trots att jag i bland undrar hur det ska gå. När jag lånade Maddes kamera i höstas, för att ta en bild på henne själv, lyckades jag ju inte ens sätta på den. Snarare nästan ha sönder den. Så jag får nog skaffa mig en drulleförsäkring, annars kan det gå riktigt illa för mitt sparkonto...

Kommentarer
Postat av: madelene

Haha :) Så söt du är. Det kommer att gå jättebra med kameran!

Postat av: Maxaida

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2009-09-10 @ 09:18:25
URL: http://maxaida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback