Ljusare värld

I går slog jag huvudet i en dörr. Sedan låg jag däckad på min säng med världens största bula och ett fruset korvpaket över ögonbrynet resten av kvällen. Kul. Jag blir så klantig när jag är trött.

Och nu får jag väl en präktig blåtira rakt över ögat också. Nice, eftersom vi ska göra tv nästa vecka.

Men - vi är på väg mot ett ljusare Sundsvall. Och när det blir vår ska jag leka reporter på Enköpings-Posten. Längtar redan.



Haha. Jag har en lila ofrivillig ögonskugga på vänster öga.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nej, stackare! Men du måste vara med på melodifestival och utgång i kväll ändå. Nu i schlagertider är det inne med gräll ögonskugga.
kram jenny(jag har skaffat blogg jag med nu!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback