Händelser som gjort mig glad i dag:

  • Vår kvällstidningsräv till redigeringslärare gav beröm åt både Jenny och mig och sa att vi hade potential. Yes.
  • Ingemar Ingressdevil överraskade ännu en gång med sin oväntade ödmjukhet. Han gick ut hårt som vanligt. Sedan tyckte han tydligen att jag såg skräckslagen ut, för han frågade flera gånger om jag var okej.
  • Jag har ett mål. Bortom journalistiken. När jag är klar med den här utbildningen så ska jag bli aerobicsintruktör. På riktigt!
  • Jag gjorde ett fynd, vilket inte händer ofta. Köpte en klänning på Gina Tricot. Billig och gorgeous.
  • Fick se Victors nya lägenhet två trappor under mig. Så snygg. Han är en riktig inredningsguru. Och han bjöd oss på tacos också. Behövde det efter en lång dag med InDesign.

Och visst klarar jag mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback