Var är jag på väg?

Praktikrapporten väntade. Den ska vara inlämnad på fredag. Kanske var det därför som jag fick total skrivkramp och bara mådde illa så fort jag såg datorn. Det fanns en tid då jag inte kunde tänka mig något roligare än att skriva. Inte praktikrapporter kanske. Men ändå - bara att få knappa en stund på tangentbordet, att få vara kreativ i Word, lockade mer än något annat.

Men vad gör jag i dag, när en praktikrapport verkligen skulle behöva färdigställas? Jag jonglerar. Hela eftermiddagen. Herrejösses. Och jag fixar det snart! Det började som en fånig grej, men nu är jag nästan beroende. Hur gick det till?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det sant?! Du måste visa dina jongleringsskills nån dag! kram jenny

2007-04-12 @ 14:51:37
Postat av: lisaaa

hej!
jag läste unt idag och såg att li lian hade skrivit en artikel i kulturdelen. coolt. visste du att hon jobbade där? äsch den där rapporten skriver du i ett nafs.

2007-04-12 @ 15:43:39
Postat av: Dominicdagny

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och RÖSTA på mig och LÄNKA till mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en snygg och hipp mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-26 @ 14:45:16
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Nikolina

Hej godis! vad tycker du om otrohet? kika i min blogg och skriv just din åsikt vore jätte snällt, dessutom kommer ditt namn finnas med i inlägget senare ikväll! tack, puss!!

2008-09-26 @ 14:45:28
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback