Stark, starkare, starkast

Han ringde i förmiddags, chefredaktören.
- Du har fått sommarvikariat hos oss. Kan man säga gratulerar? Klart yngst och grönast av över hundra sökande, men du har visat att du är duktig.

Så, i sommar: Reporterjobb på Enköpings-Posten i åtta veckor. Lägenhet i Uppsala. Och jag ska vara bäst. Jag ska producera, producera, producera. Och jag ska göra det bra. De ska få se. Nu jävlar, nu är det på riktigt och ingenting ska få dra ner mig. Inte ens musik eller änder, inga kalasklippar eller Lakritstroll. Sundsvall får stå tillbaka för Enköping. I'm on my own, för jag måste.


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS GRATTIS GRATTIS! kram jenny

2007-04-27 @ 15:35:27
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!!!!!!!! kram Margareta

2007-04-28 @ 00:19:45
Postat av: Mimmi

Men vad roligt!! Du ser, inget är omöjligt. Kommer att gå jättebra det där. Hihi..=) Kram kram

2007-04-28 @ 17:15:57
Postat av: Therese

YES! Jag visste det! Grattis gumman, du är så bäst! Du kommer ta dem med storm =)

Postat av: Linnéa

Du kommer göra intryck på dem. Ett bestående intryck. Jag är mycket impad! Ett år på högskolan och redan reporterjobb, det är det väl inte alla som får. Tänker på dig. Hoppas att du har det bra, med allt. Kram / Linnéa

2007-04-29 @ 11:01:50
Postat av: Johanna

Tack tack tack! Era ord betyder jättemycket för mig! Puss och kram.

2007-04-29 @ 17:14:54
URL: http://johlie.blogg.se
Postat av: madelene

Johanna, du är bäst! Massor av grattis!

2007-04-29 @ 20:38:30
URL: http://madelenes.blogg.se
Postat av: Victor

Grattis Johanna!!!!

2007-04-30 @ 10:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback