Stardom, hallå?

Det finns alltid två sidor med att äta på kinarestauranger. En när man kommer dit. Den är bäst. Doften från buffén och vetskapen att jag snart ska få hugga in på de friterade räkorna är underbar. Den andra sidan, det är när man går därifrån, några hundringar fattigare och så mätt att jag önskar att jag inte behövde äta överhuvudtaget på flera dagar. 

I min lyckokaka stod: "Your life will soon be graced with the presence of stardom."

Efter maten såg Moa och jag
Nina Frisk på Filmstaden. En mycket märklig, svensk film med ett slut som jag kanske borde tycka om. Men nej, det irriterade mig bara. För att bli upplyft - se en annan film.

Kommentarer
Postat av: Louise

Bli medlem på sidan i URL-fönstret och DU kan vinna otrooligt fina priser! Så kom igen, registrera dig och VINN! Det kostar ingenting. Enda uppdraget är att samla poäng genom att vara med i roliga tävlingar m.m!

Postat av: anna wintour

älskar kina mat men man blir hungrig fort

2007-04-01 @ 14:49:15
URL: http://annawintour.blogg.se
Postat av: Virre

Har också sett Nina Frisk och gillade slutet skarpt. Tyckte att det var upplyftande att det inte slutade lyckligt. Men man kanske vill att det ska göra det när man går på bio?

2007-04-01 @ 16:57:06
Postat av: Johanna

Nja... det är nog bara jag som så himla gärna vill tro på kärleken. Så jag griper vartenda halmstrå som finns, haha. Och den där filmen var deprimerande ur den synvinkeln.

2007-04-02 @ 22:02:39
URL: http://johlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback