Spooky

4 344 kronor! Så mycket får jag tillbaka på skatten i sommar. Jag tycker väldigt mycket om deklarationer nu. Men det tog någon halvtimme och ett samtal med pappa innan jag hade rett ut alla siffror och begrepp.

Madde fick mig att bli rädd i dag. Tänk om det spökar på Förrådet?! Jag hade inte funderat så mycket på det innan jag nämnde för henne att jag hört steg ovanför mig. Trots att det inte finns några lägenheter ovanför. Det måste vara inbillning. Jag har för sjutton bott i ett stort gammalt mentalsjukhus, ensam på andra våningen, i arton år. Jag borde känna igen ett spöke när jag hör ett. Eller?

Brorsan, Joel, hälsade på i en p3-studio i går. Ovanligt? No no. Men det här gången fick han ställa en fråga också.
Här är han med på bild. Det är killen i randiga t-shirten lite längre ner. Min bror är tjenis med halva radiohuset. Herregud. Det borde väl vara jag?


Kommentarer
Postat av: lisaaa

hur kommer det sin att bror din hänger i radiohuset?

2007-04-13 @ 14:10:33
Postat av: Johanna

Mm, det undrar jag också...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback