Skriva, skriva, skriva

Efter ett otroligt ångestframkallande klassmöte sitter jag här hemma igen och funderar på hur jag ska göra för att få praktik på UNT. Jag har tre kontakter där sedan innan. Kanske kan de hjälpa mig? För jag vill, jag vill, jag vill få komma dit.

Häromdagen skickade jag in mitt misslyckade porträtt av en gammal student till intervjupersonen och bad henne kommentera. Detta var svaret jag fick:

 

Jag tycker att din text är bra. Den är lagom lång och lättsamt hållen, jag hittar inga faktafel.

Det här kan du vara nöjd med.

Så även om jag tror att mina lärare har lite mer att anmärka på, så känns det bra. Väldigt bra. Någon som har ett förslag på en intressant "minoritet" som jag skulle kunna skriva om?

Nu ska jag iväg på redaktionsmöte med Kåridåren. Jag ska skriva om bankomater. Suck.


Kommentarer
Postat av: Therese

Vad härligt! Det var ju jättebra kritik! En intressant minoritet... hmm... Samer? Nej jag vet inte.

2006-10-21 @ 11:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback