Seger över In Design

Äntligen har jag lärt mig hur man redigerar! Eller jag har i alla fall fått nosa på de mest grundläggande grunderna i In Design - programmet som inte ville samarbeta med oss i vintras när vi skulle redigera NEXT. Men vänta bara, snart är jag grym och då tycker jag att vi samlar NEXT-redaktionen igen och gör nummer två. En icke-Word-version.

Eller kanske inte...

I alla fall så lyckades jag redigera en sida i dag. Med lite hjälp av lärarna och mycket hjälp av Victor. Sedan gick jag hem och inbillade mig att jag skulle orka gå på både step och bodypump. Jag inbillade mig fel. För väl hemma blev jag hungrig och kände mycket mer för att laga couscous än att hoppa upp och ner på en bräda. Och med ens slogs mina nyttighetstankar i spillror. Oh well, det är en dag i morgon också. Och ska jag verkligen ta mig i kragen.

Kommentarer
Postat av: Linushanne

Keep the good works comming.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback