Regnet det bara öser ner

Sundsvall är sig likt. Det är bara lite kallare än det var i fredags när jag åkte. Och lite regnigare. Förutom sega taxibilar som lät mig stå utanför stationen och vänta länge i spöregn klockan nio på kvällen, gick resan förhållandevis bra. Vid dörren till mitt hus stod till och med en liten dyngsur välkomstkommitté och tog emot mig. Okej. De var inte där för min skull egentligen. Men ändå.



Åh shit. Det är helt fruktansvärt när man har bråttom med en uppgift och inte får tag på de personer man vill. Jag blir verkligen galen. Och frustrerad. Men det är bara att hoppas att det är färdigt till på fredag. Det måste det.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, här regnar det också. Usch!

2006-10-24 @ 17:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback