Nostalgi

Söndag. Mycket ångest, men bra slut.

Jag önskar att jag kunde säga att det har varit helt underbart att komma hem, men jag har mest oroat mig för minoritetsuppgiften och praktik. Varför tar jag inte tag i saker när de borde tas tag i? I morgon blir en jobbig dag för då måste jag ringa alla som jag borde ha ringt redan innan helgen.

Att träffa Sandra och Jos var dagens höjdpunkt. Skvaller, uppdateringar och djupsnack - allt i ett. Och en kopp te på Storken. Precis vad jag behövde för att lugna ner mig lite. Samtidigt blev jag påmind om allt det gamla, om hur kul vi hade och om hur mycket jag saknar tjejerna. Nostalgi.

Men nu är det Sundsvall som gäller och det känns bra att åka tillbaka i morgon. För jag längtar tillbaka till vännerna där. Det blir skönt att komma hem.


Kommentarer
Postat av: Therese

Gud vad härligt det låter med fika och nostalgi! Vad sugen jag är på te just nu... Sitter i skolan. Hur är det med dig? Puss på dig!

2006-10-23 @ 11:59:55
Postat av: Ilikeyour

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback