Godkänd

Större delen av denna soliga dag spenderades i redigeringssalen där jag lärde mig mer om snygg layout. Det är så roligt! Funderar nästan på att bli redigerare i stället för reporter... Fast bara nästan - och man kan faktiskt bli både och.

Efter lunch fick vi nys om att tentan skulle vara rättad och alla var i upplösningstillstånd. Jag sprang runt hela skolan och försökte hålla jämna steg med en väldigt uppskruvad Victor. Vi gick igenom hela biblioteket, men vi hittade aldrig något tentaresultat. Inte förrän senare på eftermiddagen var saken klar: jag blev godkänd! Tack och lov.

Dessutom kom nya Koridåren ut i dag. En tidning med en skrattande Kjell på framsidan. En Kjell som jag har intervjuat. En Kjell som jag alltid kommer att minnas som "han som var sugen". Tur att han inte lyckades få oss att ändra på texten.

Och sedan blev det sång och trevlig kväll med sopraner. Och senare även trevlig kväll med altar, basar och tenorer.


Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis!

Postat av: Rikardvera

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2008-09-18 @ 11:13:07
URL: http://rikardvera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback