Gården älskar jag mer

Nu har jag ringt det läskiga samtalet. Jag har aldrig gjort en så dålig intervju i hela mitt liv. Skäms ögonen ur mig. Och hon jag intervjuade är ju journalistutbildad också, så hon säger säkert till sin man i kväll att: "jag pratade med en journaliststudent och, haha, vad hon var osäker och dålig på att intervjua. Det var bara slutna frågor genomgående. Hon kommer aldrig att bli något". Åh. Suck.

Men jag vet att jag kan bättre...

Nästa helg ska jag åka till Uppsala! Jag längtar faktiskt redan. Konstigt nog. Men nu när jag verkligen har bestämt mig för att åka, tycker jag att det ska bli otroligt skönt. Sundsvall har blivit mitt andra hem, men gården är fortfarande mitt första. Hur gärna jag än vill intala mig att jag står på egna ben nu och allt det där. Jag älskar Sundsvall, men gården älskar jag mer.

Kommentarer
Postat av: Therese

åh vad synd att vi inte kan ses när du kommer hem... synd att inget av dina två hem ligger nära mitt hem...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback