Saknar kissarna

I bland är jag starkare än jag trott från början. Jag trodde till exempel aldrig att jag skulle orka hålla mig vaken på gruppmötet klockan tio i dag, eftersom jag inte somnade alltför tidigt i går kväll. Men hela min grupp är så seriös och då blir jag också duktig. Och vi var mer effektiva än någonsin. Sedan gick jag hem och skrev mitt reportage från Altirasnurren.

Victor hade lagat kycklinggryta med jordnötter och bjöd oss. Precis den som vi lagade för några veckor sedan. Oemotståndlig. Vi åt, tittade på Cityakuten och pratade om döden. Jag kom fram till att ljusstakar kan vara väldigt roliga.

Åh, nu saknar jag Misty och Kakan. Jag vill ha en katt!

Kommentarer
Postat av: Syvertiril

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback