Nästa projekt

Föreläsningen i dag var en katastrof. Jag frös och somnade nästan, trots att det hade kunnat vara intressant. Måste verkligen lära mig att sova, det blir nästa projekt.

Och nu har en finsk mördare rymt också. Åh. Vart är världen på väg? Jag förstår att det är läskigt att bråka med en mördare, men kan de inte i alla fall försöka att hålla sådana människor bakom galler? I och för sig kan jag förstå honom, det är nog roligare att vara fri än att sitta i fängelse. Jag skulle också ha rymt om jag var han. Skillnaden är att jag nog inte skulle ha lyckats.

Apropå kriminalitet. Söt bild:

118659-4


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag skulle nog också ha rymt, men inte lyckats... =S

2006-11-29 @ 07:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback