Musiksnobb

I går kväll var jag i Nacksta för första gången sedan nollningen. Det var körfest med filmtema. Sopranerna hade Fame. Tights var den genomgående trenden hos oss - nästan alla bar det. Jag med. Kvällen var trevlig och jag hade kul. Ända tills någon fick för sig att vi helt spontant skulle sjunga på en sittning på Kåren. Någon som har stått i en full kör någon gång? Kanske är jag pryd, kanske till och med musiksnobb i bland. Men det lät inte bra. Framåt natten insåg jag att jag var yngst och den enda som förmodligen inte skulle komma in på Oscar. Om jag försöker och misslyckas en gång till, blir jag väl portad för alltid. Så jag hoppade över det.

Det blir nog en lugn lördag. Vad jag vet. Känner inte för att göra så mycket just nu för det regnar.

Kommentarer
Postat av: Noahinga

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback