Kusinhelg

Tänka sig att första gången min kusin Therese hälsar på, vill Sundsvall inte alls visa sig från sin bästa sida. På fredagen var dimman så tät att jag blev tvungen att ringa en taxi som en räddare i nöden. Och på lördagen var det inte mycket bättre. Tur att solen gick med på att visa sig i dag, så att Therese i alla fall fick en liten skymt av bergen.

Och jag ska aldrig någonsin lämna
Jop's utan att äta deras friterade camambert med hjortronsås. Ljuvligt, ljuvligt.

Hela min lägenhet doftar nybakat bröd. Jag hoppas bara att jag lyckas med mitt bak den här gången. I förra veckan blev det inte riktigt som jag hade tänkt mig... Skuren smet och socker över hela köket. Jag är nog helt enkelt inte gjord för att baka.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men det var en trevlig helg ändå, trots dimma! Tack för att jag fick komma! =)
(Nästa gång får väl jag också testa den friterade osten... =P)

2006-11-20 @ 20:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback