Eftermiddagslur

I bland har jag verkligen ingen självdisciplin alls. Det är då jag får ta till eftermiddagarna. Efter introduktionsföreläsningen på förmiddagen, utan oväntat besök, gick jag hem och slocknade på min säng med tvn på. Framåt fyra vaknade jag och då var det mörkt ute. Det är så det funkar här i Norrland. Men jag tycker om mörker, så det gör inget.

Nu är det dans på gymmet som gäller. Jag är lite rädd.



Undersökningar är så roliga! Jag har alltid tyckt om undersökningar, så när tjejen receptionen på Step In frågade om jag och Lilla Anna ville svara på några frågor, nappade jag direkt. Vi fick varsin trisslott för besväret. Och, ja - vi vann! Båda två. Lilla Anna vann 50 kronor och jag 75. Yeah.

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha vad roligt med dans! Jag skulle också vilja dansa...

2006-11-13 @ 17:56:43
Postat av: Anonym

jisses va vi e bra johanna.
hoppas ingen tvingar oss att köpa chips för våra nya pengar nu;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback