Årets julklapp

Redigering, redigering, redigering. Det går i alla fall långsamt framåt för oss. Och det är ju lite konstnärligt arbete, så kreativiteten flödar ju. Fast det är lite irriterande när ens redigerade sida ser helt annorlunda ut på overheadbilden mot vad den gjorde på skärmen tidigare på dagen. Jag blev i alla fall inte helt sågad av nallebjörnen.

Sedan har jag provat fikabuffé och gått på Biblioteket och skaffat mig ett lånekort. Och två böcker. Varav en så kallad ljudbok, som tydligen är årets julklapp. Jag måste ju testa. På tal om julklappar så är det ju faktiskt jul om en månad eller två. Och det är supermysigt, men stressar mig samtidigt galet mycket. För som student har man inte världens fetaste plånbok...

- Damn sucker! (Victor ska säga dammsugare på engelska till holländare)


Kommentarer
Postat av: Nitesongs

Incredible site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback