I mörkret ovanför

Det här med Fuglesang och rymdraketer var kanske inte så genomtänkt ändå? Jag var ganska positiv till den där rymdfärden innan. Rymden är ju liksom alltid spännande. Men så fick min vän Lisa in en rätt bra point i går: alla de pengar som gick till raketuppskjutningen, kunde inte de ha gått till något lite nödvändigare? Typ världssvälten eller så? Vi kanske borde fixa de problem vi har här på jorden innan vi ger oss ut och utforskar nya marker? Marker som faktiskt är oss så överlägsna att vi ändå inte kan hantera dem... och därför kanske skulle må bättre av att låta bli.

Vad bakåtsträvande jag lät nu.

Men när alla mår bra och är glada, då kan jag gå med på att det vore spännande att kolla vad som egentligen pågår där uppe, ovanför molnen, bakom månen, bortom stjärnorna.


Kommentarer
Postat av: Madsmia

Enjoy your website very much. Good job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback