Första december och julstök

Första december och jag begav mig till stan för lite julshopping. Massor med folk, två tröjor och en hel del julpynt blev resultatet. Men ingen stjärna att sätta i fönstret, för det skulle ruinera mig. Helt enkelt. Jag överlever nog ändå.

Bodypumpen klockan fyra blir det till att offra för en fika med vännerna. Och faktiskt inte på Waynes den här gången! Thinells ska det bli och där har jag aldrig varit. Spännande! Undrar hur deras gröna teer är...

Julafton om mindre än en månad. Och om tre veckor åker jag hem. Tre veckor! Det är så ofattbart. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta faktiskt. Och julen... den kommer. Vare sig jag vill det eller inte. Men jag tror att jag vill det faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Glennolea

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback