Äpplen gör dig väl?

Helgen har - mot alla odds - varit underbar. Äntligen var det drag på kåren igen! I fredags var det åttiotalstema och alla hade ansträngt sig massor. Jag och Madde fick bli tvillingarna på Sweet Valley High.

Och i går köpte jag en klänning på Zara. Världens finaste dessutom. Det blir min lilla svarta. Lite femtiotal i modellen, men helsvart och ganska enkel. Så har jag varit på biblioteket och lånat böcker igen. Som jag ska lämna tillbaka i tid. Och om mindre än en vecka är jag hemma. Julafton nästa söndag. Så allt nu känns allt bra. Nästan.

För i bland undrar jag...

Men jag vet att det är stor risk att man ramlar och slår sig om man försöker klättra upp och hämta äpplet. Eller så är det jag som är väldigt dålig på att klättra i träd.

Och här kommer några sanna ord igen:

"Den som ger dig större ömhet än vanligt har antingen bedragit dig, eller önskar göra det."

Franskt ordspråk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback